Forsendelse

Hvad er jeres forsendelsesomkostninger og leveringstider?

  FORSENDELSE OMKOSTNINGER LEVERINGSTID
(MAN. -LØR.)
Ordrer på under 399 kr. 29 kr Ordrer der sendes inden kl. 18:30 på hverdage, bliver leveret inden for 2 dage. For eksempel: ordrer afgivet mandag før kl. 18:30 bliver leveret onsdag. Ordrer afgivet fra fredag kl. 18:30 vil blive leveret onsdag.
Ordrer på over 399 kr. Gratis forsendelse Ordrer der sendes inden kl. 18:30 på hverdage, bliver leveret inden for 2 dage. For eksempel: ordrer afgivet mandag før kl. 18:30 bliver leveret onsdag. Ordrer afgivet fra fredag kl. 18:30 vil blive leveret onsdag.

Vi udligner CO2-udledninger fra transport

Forskningen viser det tydeligt - vores valg har indflydelse på jordklodens velbefindende. Derfor kompenserer vi for CO2-udledningerne fra transporten af ordrer, der er afgivet via vores hjemmeside, og vi samarbejder med eksperter i branchen om at måle vores udledninger og tage initiativer til at reducere vores miljøpåvirkning.

Læs mere

Hvordan bliver min ordre sendt?

Med omhu, da vi ønsker, at dit produkt ankommer i perfekt og uberørt tilstand!

Vores pakker bliver sendt og leveret til dig via PostNord.

Hvis pakken kan gå i en almindelig brevsprække, modtager du pakken som almindelige post, leveret af Post Danmark.

Jeg har ikke en leveringsadresse i Danmark. Kan I sende pakken til et andet land?

Ja. Dog, kan du kun indtaste en leveringsadresse i Danmark på Paulaschoice.dk/en, men du kan bestille vores produkter fra alle EU-landene samt mange andre lande.

Hvad bør jeg ellers vide omkring, hvordan min ordre bliver afsendt?

  • Paula’s Choice Europe sender varer ud fra mandag til fredag, fem dage om ugen, til alle adresser i EU. Hvis betalingen for din ordre er bekræftet kl. 19:30 fra mandag til fredag, så bliver din ordre generelt behandlet og afsendt samme dag.
  • Paula's Choice Europe sender kun Paula's Choice produkter til de 28 medlemslande af Den Europæiske Union.
  • Du modtager en e-mail med en notifikation om, at din betaling er modtaget af Paula’s Choice Europe. En efterfølgende e-mail informerer dig om, at din pakket er blevet sendt til din leveringsadresse.
  • Forsendelsesomkostninger opgives i euro, og bliver oplyst separat på din faktura.
  • Vi kan ikke garantere leveringstiderne, de er udelukkende vejledende og til information.
  • Vi har pt. ingen ekspresleveringsservice. Men ekspresleveringer bliver muligvis tilgængelige i fremtiden.
  • Hvis pakken ikke kan leveres (der er eksempelvis ingen hjemme til at tage imod pakken på leveringsadressen), så efterlades der en besked med instruktioner. Du kan sædvanligvis ringe til fragtmanden og aftale en ny dato for levering, eller alternativt kan du afhente pakken på dit lokale afhentningssted. Bemærk, at leveringsprocedurerne afhænger af den lokale pakkeleveringsservice og kan være forskellig fra land til land.
  • Hvis din pakke ikke ankommer inden for de almindelige leveringstider, så tag kontakt til os. Vi kan først igangsætte en undersøgelse med kureren, to uger efter den oprindelige leveringsdato. Efter to uger, kan vi ikke længere give dig erstatning eller hjælpe dig yderligere.