Har du brug for personlige råd om hudpleje?
Mød vores hudplejeeksperter

Customer Care Team

Gratis hudplejekonsultationer

Vi er her for dig og din hud hver dag. Chat med os eller ring, og så hører du hurtigt fra en af vores hudplejeeksperter. I øjeblikket tilbyder vi udelukkende kundeservice på engelsk på alle platforme.

chatChat direkte på knappen i højre hjørne
Mandag – fredag fra kl. 09:00 til kl. 17:30

telefoonRing til os på +45 32 74 53 01
Mandag – fredag fra kl. 09:00 til kl. 17:30

E-mail på info@paulaschoice.dk
Det tager os som regel lidt længere at tid at besvare e-mails, så forvent lidt ventetid.

Vi holder lukket:
25. december - juledag
26. december - anden juledag
1. januar 2025 - nytårsdag

Det er ikke spor rart at være utilfreds med sin hud, og da slet ikke når man er usikker på, hvad den har brug for, og hvorfor man ikke ser nogen forandringer til det bedre.

Det er derfor, vores team er her for at tage dig i hånden på din hudplejerejse. For jo bedre du forstår videnskaben, jo bedre resultater får du. Nu er det tid til, at din daglige hudplejerutine skal være en nydelse fyldt med gode råd, der er skræddersyet til lige netop dig.

Mød teamet

Vores hudplejeeksperter forstår, hvor vigtig hudpleje er for os alle hver især. Mød nogle af dem her.

Customer Care Team

Mød Alexandra
Hvordan kom du i gang med hudpleje?
Jeg har haft udbrud og hidradenitis suppurativa siden teenageårene. Det inspirerede mig til at uddanne mig selv inden for hudplejeingredienser og -forhold for at forbedre mine egne problemer i huden. At være en del af Paula's Choice har gjort min viden om hudpleje større, og det har samtidig givet mig mulighed for at uddanne vores forbrugere og give dem sikkerhed og ro i sindet om, at der findes fantastiske, effektive produkter, der kan hjælpe med at forbedre kroppens største organ, og samtidig vil det hjælpe med til at øge deres selvværd.

Hvad er dit foretrukne produkt fra Paula’s Choice?
Mit yndlingsprodukt fra Paula's Choice, selv om det måske lyder lidt som en kliché, er vores SKIN PERFECTING 2% BHA Exfoliering. Salicylsyre har virkelig ændret mit liv, det er et genialt produkt. Det har ikke kun forbedret mine udbrud, hudstruktur og reduceret en ujævn hudtone, men det har også hjulpet med at lindre den inflammation, der følger med HS.

Hvad er det hyppigste spørgsmål, du får?
Den er svær ... Men altså, det jeg oftest er blevet spurgt om, er, om det er muligt at bruge en BHA- og en AHA- (Alpha hydroxy-syre) eksfoliering i samme rutine. Den generelle regel er, at én eksfoliering bør være nok, da de fleste mennesker ikke har brug for mere i deres eksfoliering. Du kan dog sagtens kombinere de to. Hvis du har større problemer som f.eks. solskader, dybe rynker, genstridige tilstoppede porer og knopper eller meget kedelig, tør og skællende hud, så GØR DET! Jeg har personligt lagt dem sammen i lag i min rutine. Selvfølgelig skal du altid lade din hud vænne sig til ingredienserne og holde øje med, hvordan din hud reagerer 😉

Customer Care Team

Mød Nick
Hvordan kom du i gang med hudpleje?
Da jeg var 30 år gammel, tænkte jeg, at det nok var på tide at begynde at passe på min hud. Jeg begyndte langsomt at bruge en rutine bestående af 3 Paula's Choice-produkter. Disse produkter gav mig gode resultater, en masse komplimenter og selvtillid. Det var den første grund til, at jeg søgte ind hos Paula's Choice, da jeg virkelig tror på produkterne og deres effekt på huden. Nu er min rutine vokset til en avanceret rutine, min selvtillid er ligeledes vokset, og min hud ser bedre ud end nogensinde før. I min rolle hjælper jeg vores kunder ved at skabe et trygt miljø, hvor de kan stille spørgsmål om hudpleje, og så giver jeg dem grundig rådgivning om deres hud, hudtype og udfordringer.

Hvad er dit foretrukne produkt fra Paula’s Choice?
Det er svært at vælge bare ét produkt, da jeg elsker alle produkterne i min nuværende rutine. Men hvis jeg skal vælge et, er det sandsynligvis enten OMEGA+ COMPLEX Serum eller CLINICAL 0,3% Retinol + 2% Bakuchiol Behandling (ja, jeg valgte så to). OMEGA+ COMPLEX Serum fugter min hud hele dagen. CLINICAL 0,3% Retinol + 2% Bakuchiol Treatment er det produkt, der virkelig giver mig de ønskede resultater (anti-ageing).

Hvad er det hyppigste spørgsmål, du får?
Det hyppigste spørgsmål er: "hvornår kan jeg se resultater?" Det er samtidig det sværeste spørgsmål at svare på, da det er forskelligt for alle. Vi har kunder, der ser resultater efter en uge, men også folk, der har brug for måneder for at se den forbedring, som de gerne vil have. Nøglen er virkelig at finde de rigtige produkter, der passer til din hud, hudtype og udfordringer, og så at have tålmodighed.

Customer Care Team

Mød Chantal
Hvordan kom du i gang med hudpleje?
Jeg havde kæmpet med akne i meget lang tid. Først brugte jeg makeup for at dække mine urenheder, men også fordi jeg nød den kreative del af det. Men snart gik det op for mig, at mine udbrud ikke bare ville forsvinde med tiden. Det startede min søgen efter en bedre hud, hvor jeg brugte timer på at læse artikler og se videoer, der forklarede alt om hud, og hvordan alle mulige ingredienser kunne udfolde deres magi. Denne hobby blev så til et job, da jeg først begyndte at arbejde som skønhedsrådgiver i butikkerne og senere som hudplejeekspert for Paula's Choice. Og i dag bliver jeg stadigvæk superbegejstret for hudpleje og elsker at vejlede andre på deres rejse til deres bedst mulige hud!

Hvad er dit foretrukne produkt fra Paula’s Choice?
Det er enten SKIN RECOVERY Replenishing Dagcreme eller RESIST Anti-Ageing Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum. Det er svært at vælge, men det er dem, jeg ikke vil undvære! Dagcremen har virkelig hjulpet med at genoprette min hudbarriere og får min hud til at føles blød og gennemfugtet. Serummet har gjort en stor forskel i forhold til at reducere mine udbrud og mærker efter udbrud, samtidig med at det har reduceret fine linjer, der ellers var på vej (skud ud til min dejlige multi-tasking-ven, retinol).

Hvad er det hyppigste spørgsmål, du får?
Jeg har lagt mærke til, at mange mennesker kæmper med, at deres hud er tør og fedtet på samme tid, og at de ofte også har udbrud. Derfor forklarer jeg hver eneste dag, hvordan en kompromitteret hudbarriere og en dehydreret hud kan være årsag til både ubalancen samt udbruddene. Især folk med akne kan være bekymrede for at bruge fugtighedscremer, selv om fugt seriøst er nøglen for alle hudtyper. Du skal tilføre fugt for at være fantastisk 😉

Paula's Vision

FAQ

Hvordan definerer jeg min hudtype?

Tag vores test! Følg disse enkle etaper til at definere, hvilken hudtype du har:

  • 1. Vask dit ansigt med et mildt renseprodukt, og vent i 15-30 minutter.
  • 2. Der må ikke påføres produkter i dette tidsrum.
  • 3. Definer din hudtype baseret på din huds naturlige karakteristika.

Normal: ingen tørhed, skallen eller fedtet hud – bare normal
Tør: stram, dehydreret, skallende, kedelig
Fedtet: skinnende, overskydende sebum over det hele
Blandet: oftest en fedtet T-zone og normal/tør alle andre steder

Har jeg brug for en basal rutine eller en avanceret rutine?

Du kan begynde med en simpel rutine/det basale, hvis du er nybegynder med brugen af produkter fra Paula's Choice, hvis du ønsker at bruge så lidt tid som muligt på din rutine, eller hvis du ikke har nogen store hudproblemer.

For at holde huden fin og sund, bør enhver basal rutine indeholde følgende produkter:

  • 1. Etape: Renseprodukt
  • 2. Etape: Eksfoliant
  • 3. Etape (om morgenen): Dagcreme med solfaktor
  • 3. Etape (om aftenen): Natcreme

Til lidt mere komplekse problemer, fra rynker, solskader, uren hud eller hudorme, er en avanceret rutine den bedste løsning til at booste resultaterne eller sætte målrettet ind overfor vanskelige problemer. Tjek her, hvordan du kan personliggøre din hudplejerutine, eller spørg vores personale i kundeservice!

Hvad er den bedste rutine for min hud?

Milde hudplejeprodukter, der ikke indeholder hårde, irriterende ingredienser er en nødvendighed. Dette er grunden til, at der hverken er tilsatte dufte, farvestoffer eller essentielle olier i vores produkter. Paula's Choice anvender udelukkende ingredienser, hvor uafhængig videnskabelig forskning har bevist, at de anvendte ingredienser er gode og ikke-irriterende for huden.

Har du brug for hjælp til at finde ud af hvilke produkter, der egner sig bedst til din hud? Så giv vores hudplejeeksperter følgende oplysninger, så de kan lave en skræddersyet anbefaling til dig:

  1. Hvad er din hudtype (normal til tør, meget tør, fedtet eller blandet)?
  2. Har du nogle hudproblemer, såsom hudorme, store porer, uren hud, rynker, ujævn teint eller mørke pletter?
  3. Har du sensitiv hud eller behov for særlige hensyn, fx i forbindelse med eksem eller rødme?
  4. Er du på udkig efter en basal rutine eller en avanceret rutine?
  5. Har du en præference, hvad angår tekstur (let eller cremet)?

Hvornår bliver min ordre sendt?

Hvis du bestiller før kl. 20.00 fra mandag til fredag, så sender vi din ordre samme dag! Hvis du bestiller i løbet af weekenden, så bliver ordren sendt om mandagen. Se vores side om forsendelsesomkostninger angående leveringstider.

Jeg har ikke modtaget min ordre endnu, hvor er den?

Når din ordre er blevet afsendt, modtager du en notifikation per e-mail med en DHL Track&Trace-kode, som du kan bruge til at spore din ordre med. Klik på tracking-linket, så du kan se den seneste status på din pakke. Vær opmærksom på, at det kan tage op til 24-48 timer, før din Track&Trace-kode er aktiv, fra det øjeblik du modtager den.

Ordrer, der sendes med Deutsche Post, kan ikke spores.

Hvis leveringen af din pakke overskrider den angivne leveringstid, eller du føler, at der er et problem med din forsendelse, så tag kontakt til vores personale i kundeservice. Vi kan først igangsætte en undersøgelse med kureren, to uger efter den oprindelige leveringsdato.

Hvorfor kan jeg ikke se min ordre under min konto?

Hvis du bestiller en ordre ved os uden at registrere som kunde, og du efterfølgende opretter en konto hos os eller har en registreret konto, så vises din ordre desværre ikke på din konto under ordrehistorik.

For fremtidige ordrer vil det være bedst, hvis du først logger på din konto, inden du aflægger en ordre. Således vil din ordre blive synlig i din konto.

Hvordan får jeg rabat?

Du kan tjekke vores side med rabatkoder, hvor alle vores aktuelle tilbud står. Hvis du vil holde dig ajour med kommende tilbud, produkter eller sidste nye råd, så tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Hvis du er utilfreds med et Paula's Choice produkt af en eller anden årsag, så refunderer vi med glæde prisen på produktet, hvis det returneres til os inden for 60 dage fra købsdatoen.

Inden du returnerer et produkt, skal du anmode herom hos vores kundeservice, så de kan give dig de nødvendige instruktioner. Se vores side angående returneringer for yderligere information.

Hvorfor er der nogle af Paula's Choice produkter kun tilgængelige i USA og ikke i Europa?

Nogle produkter kan ikke fås i Europa på grund af EU-restriktioner angående visse ingredienser eller substanser. Derudover, anses visse produkter for at være kosmetik i USA, men er (receptpligtig) medicin i EU. Det kan også ske, at visse produkter ganske enkelt er udgået.

Hvornår kommer et produkt i restordre på lager igen?

Det kan desværre ske, grundet høj efterspørgsel, at et produkt er i restordre. Det er altid svært for os at vide præcist, hvornår et produkt kommer på lager igen. Men vores hjemmeside opdateres regelmæssigt, og du vil kunne se produktet, så snart det er tilgængeligt igen.

I mellemtiden kan du eventuelt spørge vores kundeservice til råds om et alternativt produkt!

Kontakt os