Returnering

Hvad er jeres produktgaranti?

Hvis du af en eller anden årsag ikke er tilfreds med dit produkt fra Paula's Choice, så har du 60 dage til at returnere det til os fra købsdatoen af, og vi refunderer uden problemer den fulde pris (eksklusive forsendelsesomkostningerne).

Vores 60 dages garanti for fuld tilbagebetaling påvirker ikke den juridiske ret til at annullere.

Hvordan returnerer jeg en ordre?

  • Du skal kontakte vores kundeservice, før du returnerer et produkt til os.
  • Hvis du returnerer et produkt til os uden at informere os herom på forhånd, kan det resultere i, at vi ikke kan behandle din retur.
  • Du bedes oplyse dit ordrenummer, den artikel du ønsker at returnere samt årsagen hertil.
  • Artiklen/artiklerne skal være forsvarligt pakket ind, og faktura eller pakkesedlen skal være vedlagt.  Hvis du ikke længere har dem, så skriv dit ordrenummer og navn på et separat stykke papir. 
  • Bemærk, at vi ikke inkluderer retursedler i vores ordrer. Når du tager kontakt til kundeservice, giver de dig returadressen.
  • Du skal sørge for at få et poststempel som et bevis på, at du har sendt pakken til os. Det koster ikke noget at få et poststempel, men hvis du ikke har det, kan vi ikke tilbagebetale pengene i det sjældne tilfælde, at pakken skulle blive væk under forsendelsen.
  • Bemærk venligst, at vi kun accepterer forsendelseskvittering (med tracking og/eller returadresse). Forsendelseskvitteringen for din returnering er ikke et gyldigt portobevis.
  • Hvis du har modtaget en gratis gave eller et produkt i forbindelse med ordren, under en af vores tilbudskampagner, og du ønsker at returnere hele ordren, så skal du også returnere den gratis gave eller produkt til os sammen med resten af ordren, for at vi kan foretage din tilbagebetaling. Hvis du returnerer hele ordren, men beholder den gratis gave eller produkt, så vil prisen for den gratis gave eller produkt blive fratrukket tilbagebetaling for resten af ordren.
  • Tilbagebetalinger udføres til det kort/betalingsmetode, som blev brugt til at betale den oprindelige ordre med.
  • Tomme flasker eller tuber accepteres ikke.
  • Returneringer efter garantiperioden på 60 dage accepteres ikke.
  • Vi har meget travlt i øjeblikket. Vi gør vores bedste for at behandle din retur så hurtigt som muligt, men det kan tage lidt længere tid, end du er vant til. Tak for din tålmodighed.

Se mere om vores returpolitik under Generelle handelsbetingelser.

Hvordan kan jeg annullere en ordre?

Din ret til at opløse en aftale om salg af produkter, der er indgået via denne hjemmeside, i overensstemmelse med bestemmelserne i direktiv 2011/83/EU om forbrugerrettigheder og enhver implementering heraf i national lovgivning, kan kun udøves på følgende betingelser:

  • du skal oplyse Paula's Choice per e-mail eller brev inden for 14 dage efter, at du har modtaget pakken med produkterne, at du ønsker at udøve denne rettighed;
  • efter at have sendt notifikationen, som nævnt i stk. 1, skal du uden unødig forsinkelse, og under alle omstændigheder senest 14 dage efter, returnere pakken for egen regning til den adresse, som er angivet af Paula's Choice i de instruktioner, du har modtaget fra Paula’s Choice via e-mail, efter at din notifikation er blevet behandlet;
  • efter at Paula's Choice har modtaget notifikationen om annullering, vil Paula's Choice tilbagebetale købsprisen inden for 14 dage inklusive standardomkostninger og eksklusive eventuelle andre skatter og afgifter end moms.

Se mere om vores politik angående annullering under Generelle handelsbetingelser.

Hvordan kan jeg indgive en klage?

Hvis du ønsker at klage over et produkt eller en service, så kan du kontakte vores kundeservice via kontakt på hjemmesiden eller skrive til info@paulaschoice-eu.com. Du modtager svar hurtigst muligt. Generelt vil der gå en dag, men i værste tilfælde op til 14 dage efter, at vi har modtaget din klage. Hvis behandlingen af din klage skulle kræve mere tid end dette, så modtager du en bekræftelse om, at vi har modtaget den inden for 14 dage samt en besked om, hvornår du kan forvente et fyldestgørende svar. Hvis der ikke kan findes en tilfredsstillende løsning på din klage, inden for en fornuftig tidsperiode efter at denne er indgivet, kan denne klage indbringes for voldgiftsudvalget. Europa-Kommissionen har en platform til online tvistbilæggelse (ODR), som man kan få adgang til på http://ec.europa.eu/consumers/odr. Vi er klar til at deltage i en retslig procedure for tvistbilæggelse for et organ til forbrugertvistbilæggelse.